/*FB*/
/*FB*/
ၾကြေရာက္လာသူအေပါင္း ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ က်မ္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစ

Tuesday, May 15, 2012

.

ကားသစ္ သြင္းေတာ့မည္ ဆိုလွ်င္

ကြ်န္ေတာ္က ကားေဟာင္း အပ္ၿပီး ကားသစ္ ျပန္သြင္းခဲ့သူ တစ္ေယာက္ပါ။ “ဇ” အကၡရာ ကားျဖစ္လို႔ ပထမဆံုး အပ္ႏွံရတဲ့ အုပ္စုမွာ ပါပါတယ္။ ကားသစ္ သြင္းရာမွာ ေဈးႏႈန္းကို ကိုယ္တိုင္လိုက္ တိုးေပးရင္း ေလလံ ေအာင္ခဲ့ပါတယ္။

ယခုေတာ့ “၉ဂ” အကၡရာျဖင့္ ကားသစ္စီးေနပါၿပီ။ ၈-၄-၂၀၁၂ ရက္ေန႔က Eleven Media Group ရဲ႕ အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမွာ ကားသစ္ျပန္သြင္းသူမ်ား၊ ကိုယ္တိုင္ ေလလံဆြဲ ပါလ်က္ လြဲမွားသည့္လုပ္ထံုးလုပ္နည္း၊ မမွ်တသည့္စည္းမ်ဥ္းအခ်ိဳ႕ေၾကာင့္ ျပည္ပမွကားတင္သြင္းသူကားပိုင္ရွင္မ်ား ထိခိုက္နစ္နာရသည္ဆိုသည့္ သတင္း ဖတ္ရပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ ကိုယ္တိုင္ ႀကံဳေတြ႕ ခဲ့ရတာ ေတြကို မွ်ေဝျခင္း အားျဖင့္ ေနာင္ကားသစ္ သြင္းလိုသူမ်ား အတြက္ အသံုးဝင္ႏိုင္ေစရန္ တင္ျပလိုက္ပါတယ္။ ကားသစ္ သြင္းလို သူေတြ ကိုယ္တိုင္ ေလလံဆြဲတယ္ဆိုေပမယ့္ ဂ်ပန္က Auction House တစ္ခုခုနဲ႔ တိုက္႐ိုက္ ခ်ိတ္ဆက္ၿပီး ေလလံဝင္ဆြဲလို႔မရပါဘူး။ ကားေဟာင္း အပ္ၿပီးသည့္ ေနာက္ ဘဏ္မွာ မိမိနာမည္နဲ႔ L.C ဖြင့္ၿပီးသည့္တိုင္ေအာင္ ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္ ရမည့္အဆင့္ေတြ က မ်ားပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္အက်ိဳးေဆာင္ ကို အပ္ႏွံၿပီး ၾကားခံလူကတစ္ဆင့္ ေလလံဆြဲတာမ်ိဳးပဲ လုပ္လို႔ရပါတယ္။ အက်ိဳးေဆာင္ေတြမွာက စင္ကာပူႏွင့္ ဂ်ပန္မွာ လူခံေတြ၊ အထိုင္ကိုယ္စားလွယ္ ေတြရွိေနၾကပါတယ္။

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကိုယ္က ေလလံပစ္တဲ့အခ်ိန္မွာ ဖုန္း အဆက္အသြယ္နဲ႔ ၾကားခံအထိုင္ ကိုယ္ စားလွယ္ကို ေဈးလိုက္တိုးေပးခိုင္းၿပီး ရေအာင္ဆြဲႏိုင္တာကိုပဲ ကိုယ္တိုင္ေလလံ ဆြဲတယ္လို႔ေျပာမယ္ဆိုလည္း ေျပာႏိုင္ ပါတယ္။ (ဒီကတိုက္႐ိုက္ ေလလံဆြဲလို႔ ရတဲ့ အက်ိဳးေဆာင္ကုမၸဏီႀကီးတခ်ိဳ႕ လည္း ရွိေကာင္းရွိႏိုင္ပါတယ္။) ကားတစ္စီးေလလံပစ္တာ ႏွစ္မိနစ္ ေလာက္ပဲၾကာတာပါ။ ဂ်ပန္မွာ ကား ေလလံပြဲက တနဂၤေႏြေန႔မွအပ ေန႔စဥ္ရွိ ပါတယ္။ ကားစီးေရ ေသာင္းနဲ႔ခ်ီၿပီး ေန႔စဥ္ေလလံပစ္ေနတာပါ။

ေလလံပစ္မယ့္ ကားေတြကို တစ္ကမၻာလံုးက သိေအာင္ အင္တာနက္မွာတင္ ထားပါတယ္။ လိပ္စာက http://jpcenter.ru/ ျဖစ္ပါ တယ္။ ကားတစ္စီးခ်င္းစီရဲ႕ Lot နံပါတ္၊ Auction House အမည္၊ ေလလံပစ္မယ့္ ေန႔၊ အခ်ိန္ (နာရီ၊ မိနစ္) ကားနဲ႔ပတ္ သက္တဲ့ အေသးစိတ္အခ်က္အလက္ေတြ ကို ျပည့္ျပည့္စံုစံု တင္ျပေပးထား ပါတယ္။

မိမိေလလံေအာင္တဲ့ကား ဒီကိုေရာက္ရွိ လာၿပီဆိုရင္ ကားမွာတပ္ဆင္ထားတဲ့ ပစၥည္းေတြကလည္း အတိအက်၊ အပို ပစၥည္းေတြကလည္း အတိအက်၊ ဒဏ္ရာ ဒဏ္ခ်က္ေတြရဲ႕ တည္ေနရာနဲ႔ အရြယ္ အစားကလည္းအတိအက် အင္တာနက္ မွာ တင္ျပထားတဲ့အတိုင္း ဘာတစ္ခုမွ မလြဲဘဲ လက္ခံရရွိပါတယ္။

ကြ်န္ေတာ္ဆိုရင္ ဂ်ပန္လိုေရး ထားတဲ့ Manual Book, Maintainance Note, အသစ္စက္စက္Tool Box နဲ႔ CD File ေတြေတာင္ အပိုရလိုက္ပါေသးတယ္။ ကားတင္သြင္းလိုသူေတြအေနနဲ႔ မိမိႀကိဳက္ႏွစ္သက္ရာကားကို အခ်ိန္ယူ ၿပီး ေရြးခ်ယ္ထားသင့္ပါတယ္။

အင္တာ နက္ကို တစ္ခါဖြင့္ၾကည့္ၿပီး၊ ၿပီးစလြယ္ မေရြးခ်ယ္သင့္ပါဘူး။ တစ္ႀကိမ္ဖြင့္ၾကည့္ လို႔ ႀကိဳက္တာမေတြ႕ေသးရင္ ေနာက္ ေလး၊ ငါးရက္မွာ တစ္ခါထပ္ဖြင့္ၿပီး ရွာရပါတယ္။ အခ်ိန္မ်ားမ်ားေပးႏိုင္ေလ ကားေကာင္းရေလျဖစ္ပါတယ္။

ကြ်န္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္ စိတ္ႀကိဳက္ကားရဖို႔ ခုနစ္ပတ္ ေလာက္ အခ်ိန္ယူခဲ့ရပါတယ္။ စိတ္ႀကိဳက္ကားကိုေတြ႕ၿပီဆိုရင္ Print ထုတ္ယူထားရပါမယ္။ အဲဒီအထဲ မွာ Lot နံပါတ္၊ Auction House အမည္ နဲ႔ ၿမိဳ႕အမည္၊ ေလလံပစ္မယ့္ေန႔၊ အခ်ိန္ (နာရီ၊ မိနစ္) အင္ဂ်င္ပါဝါ၊ Chassis Type, Chassis နံပါတ္အျပည့္အစံု၊ ထုတ္ လုပ္သည့္ခုႏွစ္၊ ေမာင္းႏွင္ၿပီးခရီး(ကီလို မီတာ) ေဈးႏႈန္းခန္႔မွန္းေျခ၊ ကားမွာ တပ္ဆင္ထားတဲ့ပစၥည္း၊ ေဘာ္ဒီအတြင္း၊ အျပင္၊ ဒဏ္ရာဒဏ္ခ်က္ေတြတည္ေန ရာနဲ႔ အရြယ္အစား၊ အေရာင္၊ ထိုင္ခံု အေရအတြက္ စစ္ေဆးသူရဲ႕မွတ္ခ်က္ေတြ ပါပါတယ္။

ဂ်ပန္လိုေရးထားတာေတြ လည္းပါေတာ့ မဖတ္တတ္ရင္ ဂ်ပန္စာ တတ္သူကိုရွာၿပီး အကူအညီေတာင္းရ ပါတယ္။ ဒါမွသာ ကိုယ္ႀကိဳက္တဲ့ကား နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ျပည့္ျပည့္စံုစံုသိမွာပါ။ စိတ္ႀကိဳက္ကားကို ရွာေတြ႕ၿပီး ေနာက္ ေလလံမတိုင္မီ အက်ိဳးေဆာင္ နဲ႔ ဆက္သြယ္ရပါမယ္။ မိမိကိုယ္တိုင္ ေရြးခ်ယ္ထားတဲ့ကားကို ေလလံပစ္ခ်ိန္ မွာ ကိုယ္တိုင္ေဈးလိုက္ေပးၿပီး ဆြဲမယ္။ ေလလံေအာင္ရင္ အဲဒီေအာင္တဲ့ေဈးနဲ႔ မိမိသာယူမယ္၊ တျခားသူေတြနဲ႔ လိုင္း ပူးလို႔မရဘူးဆိုတာကို ရွင္းရွင္းလင္းလင္း ေျပာထားရပါမယ္။

အကယ္လို႔ ကိုယ္ ဆက္သြယ္တဲ့ အက်ိဳးေဆာင္ဆီမွာ တျခား သူတစ္ေယာက္ကလည္း ဒီကားကိုပဲ ေလလံဆြဲဖို႔ ဆက္သြယ္ထားတယ္ဆိုရင္ အက်ိဳးေဆာင္ ေနာက္တစ္ေယာက္ကို ေျပာင္းရပါမယ္။ ဒါ့အျပင္ ပါမစ္ေလွ်ာက္ခ၊ သယ္ေဆာင္ေပးခ၊ ဆိပ္ကမ္းကေနေရြး ထုတ္ေပးသည္အထိ အက်ိဳးေဆာင္ေပးခ ကိုလည္း ေမးျမန္းညႇိႏိႈင္းထားရပါမယ္။

ဒါမွသာ မိမိေရြးခ်ယ္ထားတဲ့ ကားကို “ယန္း”ဘယ္ေလာက္အထိ ေဈးေပးၿပီး လိုက္ရင္ ဒီအေရာက္ စုစုေပါင္း ဘယ္ ေလာက္က်ႏိုင္မယ္ဆိုတာကို အၾကမ္းဖ်င္း ခန္႔မွန္းလို႔ ရမွာပါ။ ေလလံေအာင္ၿပီဆိုရင္ Auction House က ကားနဲ႔ပတ္သက္ေသာ အေသး စိတ္အခ်က္အလက္ေတြနဲ႔ အေသးစိတ္ ႐ိုက္ထားတဲ့ ဓာတ္ပံုေတြကို E-mail နဲ႔ ပို႔ေပးပါတယ္။ ဓာတ္ပံုက ပံု ၂၀ ေလာက္ ပါပါတယ္။

ကားမွာ တပ္ဆင္ထားတဲ့ ေကာင္းတဲ့အစိတ္အပိုင္းေတြကိုေရာ၊ ဒဏ္ရာဒဏ္ခ်က္ေတြကိုပါ အနီးကပ္ ဓာတ္ပံု ႐ိုက္ထားတာပါ။ ကားအပို ပစၥည္းေတြရဲ႕ပံုလည္း ပါပါတယ္။ အက်ိဳး ေဆာင္ဆီကိုေရာက္လာတဲ့ E-mail ေတြ ကို မိမိအတြက္လည္း Print တစ္စံုထုတ္ ေပးဖို႔ ေျပာရပါမယ္။ မွန္မွန္ကန္ကန္ လုပ္တဲ့အက်ိဳးေဆာင္ေတြက Print တစ္စံု ထုတ္ေပးတဲ့အျပင္ မိမိမွာ E-mail လိပ္စာ ရွိပါက မိမိ E-mail ထဲကိုလည္း ထပ္ဆင့္ ပို႔ေပးပါတယ္။

ေရာက္လာတဲ့ E-mail ႏွင့္ ေလလံမဆြဲမီ မိမိကိုယ္တိုင္ထုတ္ ထားတဲ့ Print မွာ ပါတဲ့အခ်က္အလက္ေတြ ကိုက္ညီမႈရွိ မရွိ စစ္ေဆးဖို႔လိုပါတယ္။ ဒါေတြျပည့္စံုမွ ပါမစ္ ေလွ်ာက္ဖို႔ ဆက္ လက္ လုပ္ေဆာင္သင့္ ပါတယ္။ ပါမစ္ေလွ်ာက္ရာမွာ Model Year အျပင္ အေရးအႀကီးဆံုးက မိမိေလလံ ေအာင္ခဲ့တဲ့ကားရဲ႕ Chassis နံပါတ္ကို အတိအက်ထည့္ၿပီး ေလွ်ာက္ရမွာပါ။ Chassis နံပါတ္အတိအက်မပါတဲ့ ပါမစ္ ဟာ ျပႆနာမ်ိဳးစံုတက္ႏိုင္ပါတယ္။

OSS ကေတာ့ Model Year သာပါရွိၿပီး Chassis နံပါတ္မပါရွိလည္း ပါမစ္ခ်ေပး ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ တင္သြင္းသူအတြက္ လံုၿခံဳစိတ္ခ်ရဆံုးက Chassis နံပါတ္ အတိအက်ေဖာ္ျပၿပီး ပါမစ္ေလွ်ာက္ေပး ဖို႔ပါပဲ။ ပါမစ္က်လာတဲ့အခါ Chassis နံပါတ္လြဲမွားၿပီးပါလာရင္ OSS မွာ ျပန္ ျပင္ေပးဖို႔ အက်ိဳးေဆာင္ကို ေျပာရပါ မယ္။ ရပါတယ္။ ကိစၥမရွိဘူးဆိုရင္ အလိမ္ခံရဖို႔နီးၿပီမွတ္ပါ။ ဒီေနရာမွာ ၾကားျဖတ္ၿပီးေျပာစရာ ရွိပါတယ္။

ဆိပ္ကမ္းစစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕၊ အေကာက္အခြန္႐ံုးနဲ႔ က.ည.န ႐ံုးေတြ မွာ ကားကုမၸဏီက ထုတ္ျပန္ထားတဲ့ Catalogue စာအုပ္ေတြရွိပါတယ္။ ကား အမ်ိဳးအစားအလိုက္ ေရာင္စံုဓာတ္ပံုေတြ နဲ႔ Model Year, Chassis နံပါတ္အျပင္ ကားနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အေသးစိတ္အခ်က္ အလက္ေတြ အျပည့္အစံုပါပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ Catalogue စာအုပ္ေတြက ရန္ကုန္ လမ္းၫႊန္စာအုပ္ေလာက္အရြယ္ရွိၾကပါ တယ္။

စစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕ေတြက အဲဒီ ကားကုမၸဏီေတြက ထုတ္ထားတဲ့ Catalogue ပါအတိုင္း စစ္ေဆးၾကတာပါ။ ကားတစ္စီးခ်င္းစီရဲ႕ Model Year မွန္ မမွန္ဆိုတာ Chassis နံပါတ္ကိုပဲ စစ္ ေဆးရတာပါ။ ကားရဲ႕အရြယ္အစား၊ ပံုသဏၭာန္တူညီေပမယ့္ Model Year မတူရင္ အေသးစိတ္တပ္ဆင္မႈေတြ ကြာ ျခားသြားပါတယ္။ ဒီကား ဘယ္တုန္းက ထုတ္လုပ္တယ္ဆိုတာ Chassis နံပါတ္ က သက္ေသခံပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ Chassis နံပါတ္ဆိုတာ ကားတစ္စီးရဲ႕ ေမြးသကၠရာဇ္ပါပဲ။ ကားတစ္စီးခ်င္း အလိုက္ Chassis နံပါတ္က မတူၾကပါ ဘူး။ ဒါေၾကာင့္ စစ္ေဆးသူမ်ားဘက္က Model Year မွန္ မမွန္ Chassis နံပါတ္ ကို ၾကည့္တာဟာ လုပ္ထံုးလုပ္နည္း အမွန္ျဖစ္ပါတယ္။ ကားေရာင္းသူက သူ႔ရဲ႕ကားကို 99 Model, 2002 Model ဆိုၿပီး ေျပာေရာင္းတိုင္း၊ ဝယ္သူက ဟုတ္မွာပဲ လို႔ လက္ခံလို႔မရပါဘူး။ Catalogue မွာ ပါတဲ့ Chassis နံပါတ္နဲ႔ တိုက္ဆိုင္စစ္ ေဆးၿပီးမွ အတည္ျပဳရမွာပါ။

Chassis နံပါတ္ဘယ္ေလာက္မွ ဘယ္ေလာက္ အထိသည္ ဘယ္ႏွခုႏွစ္က ထုတ္လုပ္ တယ္ဆိုတာ Catalogue မွာပါပါတယ္။ ကားစီးသူတိုင္း မသိၾကေပမယ့္ ကား အက်ိဳးေဆာင္လုပ္သူေတြႏွင့္ ကားေရာင္း ဝယ္ေရးကုမၸဏီႀကီးေတြက သိထားၿပီး သားပါ။ ကားတင္သြင္းလိုသူဟာ ေလလံ သာဝင္ဆြဲတယ္။ အဲဒီကားနဲ႔ပတ္သက္ တဲ့အခ်က္အလက္၊ အေထာက္အထား ေတြကို ေတာင္းယူထားရမွန္းမသိဘူး ဆိုရင္ ဒီလူဘာမွ နားမလည္ဘူးဆိုတာ အက်ိဳးေဆာင္က သိေနပါၿပီ။

ဒီေတာ့ Model ျမင့္တဲ့ကားကို ကိုယ္တိုင္ေလလံ ဆြဲၿပီး ေအာင္ခဲ့ေပမယ့္ မိမိလက္ထဲမွာ ဘာအေထာက္အထားမွမရွိရင္ အဲဒီ ကားနဲ႔ အမ်ိဳးတူ၊ ပံုစံတူ၊ အေရာင္တူၿပီး Model နိမ့္တဲ့ကားကို မသမာတဲ့အက်ိဳး ေဆာင္က အစားထိုးတင္သြင္းေပးလိုက္ ရင္လည္း ဘာမွသိလိုက္မွာမဟုတ္ပါဘူး။

ဂ်ပန္မွာက ကားအမ်ိဳးအစားတူ၊ အရြယ္တူ၊ အေရာင္တူကားေတြ ႏွစ္စဥ္ သိန္းနဲ႔ သန္းနဲ႔ခ်ီၿပီးထုတ္ေနတာပါ။95 Model Year ကားေတြ ေရာင္းေကာင္း ရင္ 96 မွာလည္း ဆက္ထုတ္ပါတယ္။

ဒီေလာက္မ်ားတဲ့ ကားေတြ ထဲက ဆိပ္ကမ္းကို ၁၀ စီးေလာက္ တစ္ၿပိဳင္တည္း ေရာက္လာရင္ မိမိ ေရြးခ်ယ္လိုက္တဲ့ ကားက ဘယ္ကားလဲဆိုတာ Chassis နံပါတ္ကို ၾကည့္ၿပီး ေရြးထုတ္ရမွာပါ။ Chassis နံပါတ္မတူရင္ ကားမွာတပ္ဆင္ ထားတဲ့ အစိတ္အပိုင္းေတြတူညီရင္ေတာင္ မွ ေမာင္းႏွင္ၿပီးခရီး (ကီလိုမီတာ) မတူ ႏိုင္ပါဘူး။ ဒဏ္ရာဒဏ္ခ်က္ေတြရဲ႕ တည္ေနရာနဲ႔ အရြယ္အစားလည္း မတူ ေတာ့ပါဘူး။

ယေန႔ေလလံ ေပါက္ေဈး Hilux Surf လို ကားမ်ိဳးက 96 Model Year ဆိုရင္ ယန္း ေျခာက္သိန္းခြဲ အထက္ မွာရွိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အမ်ိဳးတူ အရြယ္ တူ ပံုစံတူ 95 Model Year က်ေတာ့ ယန္း ႏွစ္သိန္းခြဲ ေအာက္မွာပဲ ရွိပါတယ္။ ေသခ်ာေအာင္ ကြ်န္ေတာ္ေျပာခဲ့တဲ့ အင္တာနက္ လိပ္စာမွာ ညဘက္တစ္ခါ ေလာက္ ဖြင့္ၾကည့္ေစခ်င္ပါတယ္။

ဒီကိုေရာက္လာတဲ့ ကားမွာ Model Year ကြဲလြဲတာဟာ ဂ်ပန္ Auction House က ကားမွားၿပီး ပို႔လိုက္တာမျဖစ္ ႏိုင္ဘူးလားလို႔ေမးစရာရွိပါတယ္။ ကား မွားၿပီး ပို႔တယ္ ဆိုရင္ ေလလံေအာင္တုန္းက ေပးပို႔ထားတဲ့ E-mail အခ်က္အလက္ ေတြက အက်ိဳးေဆာင္ဆီမွာရွိေနပါ တယ္။ (အေတြ႕အႀကံဳမရွိတဲ့ တင္သြင္း သူကိုေတာ့ ျပခ်င္မွ ျပပါ လိမ့္မယ္။) အဲဒီ စာရြက္စာတမ္းေတြနဲ႔ ျပန္ေျပာလို႔ ရပါတယ္။

Auction House က ကားမွား ပို႔တယ္ဆိုတာ ျဖစ္ခဲပါတယ္။ ဂ်ပန္ဟာ သူ႔ရဲ႕ကုန္ပစၥည္းကို မလိမ္ညာဘဲ မွန္မွန္ ကန္ကန္ေျပာၿပီး ေရာင္းခ်တဲ့ေနရာမွာ ကမၻာမွာစံထားရတဲ့ အဆင့္မွာ ရွိပါတယ္။ ကားေလလံ ေဈးကြက္ဆိုတာလည္း ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ တည္တံ့လာတာပါ။

မယံုၾကည္ရရင္ တစ္ကမၻာလံုးက ဘယ္သူမွ ဝင္ၿပီးေလလံဆြဲၾကမွာ မဟုတ္ပါ ဘူး။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ မိမိဆီကားမွား ေရာက္လာတာကို အဓိကေျဖရွင္းဖို႔တာဝန္ ရွိသူကေတာ့ အက်ိဳးေဆာင္ တင္သြင္း ေပးသူေတြသာ ျဖစ္ပါတယ္။

ကားတစ္စီးအေပၚမွာ အႀကိဳက္ တူလို႔ အျမတ္ထုတ္ခံ ရမွာကိုလည္း သတိျပဳဖို႔ လိုပါတယ္။ ကားတစ္စီး တည္းကိုပဲ အက်ိဳးေဆာင္က လာသမွ် လူကို အင္တာနက္က ဖြင့္ျပပါတယ္။ ႀကိဳက္ရင္ ဘယ္ေလာက္အထိ ေဈးေပး မလဲေမးၿပီး ကိုယ္ေပးႏိုင္တဲ့ေဈးကို စာရင္းေပးခဲ့ရတာပါ။ အာမခံအျဖစ္ မိမိရဲ႕ ကားအပ္ႏွံၿပီးစာရြက္ (စလစ္အနီ) ကို ထားခဲ့ရပါတယ္။

ဥပမာ-Caldina ဆိုပါေတာ့။ ပထမလူက ယန္းငါးသိန္း ထိေပးဖို႔ စာရင္းေပးခဲ့မယ္။ ဒုတိယလူ ကို ပိုေပးမွရႏိုင္မယ္ဆိုလို႔ ဒုတိယလူက ယန္းငါးသိန္းခြဲ စာရင္း ေပးခဲ့ ပါတယ္။ ထို႔အတူ တတိယလူက ယန္းေျခာက္သိန္း ထိ စာရင္းေပးခဲ့တယ္ဆိုပါစို႔။ အက်ိဳး ေဆာင္က ယန္းငါးသိန္းႏွင့္ ေလလံေအာင္ သြားတဲ့အခါ ပထမလူနဲ႔ ဒုတိယလူတို႔ မရၾကပါဘူး။ သူတို႔လည္း ေလလံေအာင္ တဲ့ေဈးေပးထားႏိုင္ခဲ့တာ ျဖစ္ေပမယ့္ ေဈးအမ်ားဆံုး စာရင္းေပးထားသူ တတိယ လူက ရရွိပါတယ္။

ဒါေပမဲ့ အမွန္တကယ္ ေလလံေအာင္တဲ့ေဈး ယန္းငါးသိန္းနဲ႔ ေတာ့ ရလိုက္တာမဟုတ္ပါဘူး။ စာရင္း ေပးထားခဲ့တဲ့အတိုင္း ယန္းေျခာက္သိန္း ေပးလိုက္ရတာပါ။ ဒီေနရာမွာတင္ အက်ိဳးေဆာင္က ကပ္ၿပီး ယန္းတစ္သိန္း အျမတ္ထုတ္လိုက္ပါၿပီ။ ယန္းတစ္သိန္း ဆိုတာ က်ပ္ေငြဆယ္သိန္းဝန္းက်င္ျဖစ္ ပါတယ္။

ကားသစ္တင္သြင္းမယ့္ သူေတြ သတိျပဳဖို႔ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေတြကို သိထားမယ္ဆိုရင္ ေနာက္ထပ္ ကားသစ္သြင္းလိုသူေတြ ဘယ္ကစလို႔ ဘယ္လိုလုပ္သင့္တယ္ဆို တာ သံုးသပ္ခ်င့္ခ်ိန္လို႔ ရႏိုင္ပါၿပီ။ ႐ိုးသားစြာ ကားသစ္သြင္းသူမ်ား ခလုတ္ မထိ ဆူးမၿငိဘဲ ကားေကာင္းကားသန္႔ မ်ား ရႏိုင္ၾကပါေစ။

မူရင္းသတင္းက ဒီမွာပါ။

No comments:

Post a Comment

မိမိတို႔၏အျမင္မ်ားကို လြတ္လပ္ပြင့္လင္းစြာေရးသားႏိုင္ပါသည္။
ဘမ္းမည္မဟုတ္ပါ။