မႏၱေလး – ျပင္ဦးလြင္ ကားလမ္းကုိ ျဖတ္မည့္ ဓာတ္ေငြ႔ပုိက္လုိင္း တည္ေဆာက္မႈ လုပ္ငန္းခြင္တစ္ခု
(ဓာတ္ပုံမ်ား – မုိးမခ)
တရုတ္-ျမန္မာ ဓါတ္ေငြ႔ပုိက္လုိင္းသည္ လာမည့္ ေမလတြင္ စတင္ အသုံးျပဳနုိင္ေတာ့မည္ဟု ပုိက္လုိင္းတည္ေဆာက္ေရးကုမဏီကုိ ကုိးကားျပီး Financial Times သတင္းစာ အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာတြင္ ေရးသားထားသည္။
CNPC ကုမဏီက ေမလ ၃၀ ရက္ေန႔တြင္ ဓာတ္ေငြပုိက္လုိင္း အရွည္ ၇၃၉ ကီလုိမီတာ ပမာဏကုိ တပ္ဆင္မႈ ျပီးစီးမည္၊ေရနံပုိက္လုိင္းမွာ လာမည့္ႏွစ္တြင္ တပ္ဆင္ေဆာက္လုပ္မႈ အဆုံးသတ္မည္ဟု တနလၤာေန႔တြင္ ေၾကညာထားသည္။
ျမန္မာျပည္တြင္း ျမိဳ႕အမ်ားအျပားကုိ ျဖတ္သြားမည့္ ပုိက္လုိင္းႀကီးသည္ တရုတ္နုိင္ငံ ႏွင့္ အိႏၵိယ သမုဒၵရာကုိ ဆက္သြယ္ေပးမည္ ျဖစ္သည္။
တရုတ္နုိင္ငံအတြက္ လုိအပ္ေနသည့္ စြမ္းအင္မ်ားကုိ မလကၠာေရလက္ၾကားကုိ ျဖတ္သန္းျပီး ေ၀းလံစြာ သယ္ေဆာင္ေနရသည္။
ဤပုိက္လုိင္းႀကီးကုိ အသုံးျပဳျခင္းျဖင့္ ေရနံသယ္ေဆာင္ေရးလမ္းေၾကာင္း ပုိမုိ တုိေတာင္းသြား မည္ျဖစ္သည္။
ဓါတ္ေငြ႔မွာ ရခုိင္ကမ္းလြန္မွ ထြက္ေသာ ဓါတ္ေငြ႔ျဖစ္ျပီး တရုတ္နုိင္ငံက ၀ယ္ယူျခင္းျဖစ္သည္။
ေရနံျဖတ္သန္းခြင့္၊ ဓါတ္ေငြ႔ေရာင္းခ်မႈတုိ႔အတြက္ ျမန္မာျပည္က တရုတ္အစုိးရထံမွ ေငြအေျမာက္အမ်ား ရရိွမည္ ျဖစ္သည္။
သုိ႔ေသာ္လည္း ပုိက္လုိင္းစီမံကိန္းမွာ ယခင္ စစ္အစုိးရလက္ထက္တြင္ သေဘာတူခ့ဲျခင္းျဖစ္ျပီး သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ ပ်က္စီးမႈ၊ ေျမယာ မတရား သိမ္းယူမႈ အစရိွသည့္ ထင္သာျမင္သာ အျငင္းပြားဖြယ္ကိစၥရပ္မ်ား ေပၚေပါက္ခ့ဲသည္။
http://moemaka.com/?p=31427
No comments:
Post a Comment
မိမိတို႔၏အျမင္မ်ားကို လြတ္လပ္ပြင့္လင္းစြာေရးသားႏိုင္ပါသည္။
ဘမ္းမည္မဟုတ္ပါ။