/*FB*/
/*FB*/
ၾကြေရာက္လာသူအေပါင္း ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ က်မ္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစ

Thursday, March 20, 2014

.

မ်ဳိးေစာင့္ဥပေဒ ျပ႒ာန္းေရး ေဆာင္ရြက္ခ်က္ အေပၚ NLD ပါတီမွ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္ ေဒၚစႏၵာမင္း၏ အျမင္



မ်ိိဳးေစာင့္ ဥပေဒ ျပ႒ာန္းရေလာက္ေအာင္ က်မတို႔ အမ်ိဳးသမီးေတြက ကိုယ္က်င့္တရား ပ်က္ေနလို႔ လား။ ကိုယ့္ အမ်ိဳးကိုယ္ ေစာင့္ထိန္းရမယ္ ဆိုတာ ေမြးရာပါစိတ္ထဲက သိၿပီးသား။ ေလာကနီတိ ၊ အရြယ္ေရာက္လာတဲ့ အသိစိတ္အရေရာ က်မတို႔က ဒါကို ဥပေဒတခုအေနနဲ႔ က်မတို႔ ငယ္ငယ္ေလး ကတည္း က သိခဲ့တာ မဟုတ္ဘူး။ကိုယ့္အမ်ိဳးကိုယ္ ေစာင့္ထိန္းျခင္းဆိုတာ ေလာကနီတိအရ တတ္ ေျမာက္ လာတာပါ။ ဥပေဒ ျပ႒ာန္း ရေလာက္ ေအာင္ က်မတို႔ အမ်ိဳးသမီးေတြက ျဖစ္ေနလို႔လားလို႔ ေမးခ်င္တယ္။

က်မေျပာခ်င္တာက က်မလို အမ်ိဳးသမီးအတြက္ဆိုရင္ေတာ့ ဒီမ်ိဳးေစာင့္ ဥပေဒက မလိုအပ္ ပါဘူး။ က်မတို႔ရဲ႕ ဖြဲ႕စည္းပံု အေျခခံ ဥပေဒမွာ ဘာသာေရးကို အသံုးခ်ၿပီးေတာ့ ႏိုင္ငံေရး မလုပ္ရဆိုတာ ပါတယ္။ က်မတို႔က ဗုဒၶဘာသာႏိုင္ငံ ျဖစ္တဲ့အတြက္ အခုအခ်ိန္က်မွ ကိုမ်ိဳးခ်စ္တို႔ ၊ မ်ိဳးခ်စ္လူငယ္တို႔ အမ်ိဳးသားေရးတို႔ ဗန္းျပၿပီးေတာ့ ၁ ဒသမ ၃ သန္းေသာ ျပည္သူေတြရဲ႕ မဲကို ယူတာလို႔ က်မထင္ပါတယ္။

4 comments:

  1. ဟုတ္တယ္နင့္လိုေကာင္မအတြက္ေတာ့ဟုတ္မွာေပါ့မိန္မလယ္သိန္ျကြယ္ျဖစ္ေနတာကိုေ႐ွရွည္ျကည့္ပါအခတ္ခဲးျဖစ္လာရင္ ကိုယ္က်င္႔တရားပ်က္တက္တယ္ပုထုစဥ္ေတြကအက်င္ ပ်က္တာကိုဥပ ေဒန့ဲလုပ္သင့္တယ္။ အမ်ိဳးေျပာက္မွာဆိုးေျကာက္စရာ။အမ်ဳးိျဖက္ဟာမရဲ႔

    ReplyDelete
  2. ျမန္မာအမ်ဳိးသမီးေတြကုိကာကြယ္ဘုိ႕လုပ္ေနတာကုိနားမလည္ဘူး နုိင္ငံရဲ႕အေျခအေနကုိလည္းနားမလည္ဘူး ကုလားအားရ က်ြနပါးဝေနတာ ပညာေတြအမ်ားႀကီးတတ္ခ်င္တတ္လိမ့္မယ္ ဒါေပမယ့္ကုိယ့္နုိင္ငံအေၾကာင္းဘာမွနားမလည္တဲ့ေလွနံဓါးထစ္နုိင္ငံေရးလုပ္ေနတာ

    ReplyDelete
  3. ဥပေဒနာမည္ကုိက မ်ဴိးေစာင့္ဥပေဒေလ မ်ဳိးေစာင့္ဥပေဒကုိ လက္မခံခ်င္ဘူးဆုိေတာ့ မ်ဳိးမေစာင့္ခ်င္တာရွင္းေနတာပဲ ...မ်ဳိးေစာင့္ဥပေဒျပဌာန္းရေလာက္ေအာင္ က်မတုိ႔အမ်ဳိးသမီးေတြက ကုိယ္က်င့္တရားပ်က္ေနလုိ႔လားဆုိေတာ့ သူ႔အထင္ ဥပေဒဆုိတာ ကုိယ္က်င့္တရားပ်က္မွ ျပဌာန္းရတယ္လို႔မ်ားထင္ေနလားမသိ.... ဘာသာျခားနဲ႔ပတ္သက္မိတဲ့အမ်ဳိးသမီးေတြအတြက္ မနစ္နာရေအာင္ ဒီဥပေဒ ျပဌာန္းဖုိ႔ ႀကိဳးပမ္းေနၾက တာဆုိတာလားမသိ.. ဒီလုိ ေရရွည္အက်ဴိးတစ္ခုကုိ မၾကည့္တတ္တဲ့သူက လႊတ္ေတာ္ထဲေရာက္ေနလုိ႔ေရာ ျပည္သူေတြအတြက္ တုိင္းျပည္အတြက္ဘာထူးမွာလဲ ... လႊတ္ေတာ္ထဲမွာ ခံုေနရာတစ္ခုတုိးတာပဲရွိတယ္...

    ReplyDelete
  4. အ ေမ်ွာ္အၿမင္ႀကီးပါ။ က်ြန္ ေတာ္ကန္ေတာ္ေလးမွာေနပါသည္။မြတ္စလင္ ကဗမာမရပါကဘုရားပုံေတာ္ကုိေျခၿဖင့္နင္းခုိင္းသည္။ေဆြမ်ဳိးမ်ားႏွင့္ေပးမ ေတြ႔ပါ။မြတ္စလင္ မလုပ္မခ်င္းအႏွိပ္စက္ခံရပါသည္
    ။ေယာကၡထီးခ်ိဳးေရ ေသာက္ခုိင္းပါသည္။မြတ္စလင္ၿဖစ္ၿပီဆုိသည္ႏွင့္ၾကက္ကုိလည္လွီးခုိင္းပါသည္။

    ReplyDelete

မိမိတို႔၏အျမင္မ်ားကို လြတ္လပ္ပြင့္လင္းစြာေရးသားႏိုင္ပါသည္။
ဘမ္းမည္မဟုတ္ပါ။