ေနျပည္ေတာ္ေလဆိပ္
ယခုအခါ၄င္းဌာနခဲြ၏စက္ပစၥည္းမ်ားျပုျပင္ထိန္းသိန္းျခင္းလုပ္ငန္းအားပုဂၢလိက ကုမၸဏီ တစ္ခုျဖစ္ေသာ PARTNER ASSOCIATES INTERNATIONALကုမၸဏီ၏ လက္ခဲြ တစ္ခုျဖစ္ေသာ TRACTION TECHNOLOGIES Pte. Ltd မွ တစ္နွစ္လွ်င္ ျပုျပင္ထိန္း သိမ္းစရိတ္ အေမရိကန္ေဒၚလာ (၁.၅)သန္းျဖင့္ ရယူလုပ္ေဆာင္လ်က္ ရိွေနပါသည္။
သို့ရာတြင္အမွန္တကယ္တာဝန္ယူေဆာင္ေနရေသာေလေျကာင္းဆက္သြယ္လမ္းညွြန္ ကြပ္ကဲေရးဌာနခဲြရိွဝန္ထမ္းအမ်ားစုမွာမည္သည့္အကို်းေက်းဇူးမွမခံစားရဘဲလုပ္ပိုင္ ခြင့္ရကုမၸဏီ နွင့္အစိုးရဌာနမွ လူျကီးမ်ားသာ အကို်းေက်းဇူးရရိွစံစားေနျကပါသည္။
၄င္း တို့တာဝန္ယူလုပ္ပိုင္ခြင့္ရရိွခဲ့သည့္၂၀၁၁ခုနွစ္နိုဝင္ဘာလမွ စတင္ျပီးယေန့အခိ်န္ အထိ(၆)လခန့္ကာလအတြင္း၄င္းကုမၸဏီီမွသံုးစဲြခဲ့ေသာခန့္မွန္းေငြပမာဏမွာအေမရိ ကန္ေဒၚလာ(၃၀၀၀၀)(သံုးေသာင္း)ခန့္သာသံုးစဲြထားေျကာင္းေတြ့ရိွရပါသည္။
၄င္းခန့္မွန္းကုန္က်ေငြမွာနယ္ေလဆိပ္(၆)ခုခန့္ရိွေလေျကာင္းဆက္သြယ္ေရးစက္မ်ား ခို့်ယြင္းပ်က္စီးမႈျဖစ္ေပၚပါကဌာနမွဝန္ထမ္းတစ္ဦးသို့မဟုတ္နွစ္ဦးမွသြားေရာက္ျပုျပင္ ရာတြင္တစ္ဦးလွ်င္အေမရိကန္ေဒၚလာ(၄၀၀)ရရိွသည့္အတြက္ကုန္က်စရိတ္ျဖစ္ပါသည္။
သို့ေသာ္လည္း၄င္းဝန္ထမ္းမွာလည္းဝန္ထမ္းအမ်ားစုထဲမွ အနည္းစုသာလွ်င္ျဖစ္ျပီး နယ္ေလဆိပ္သို့စက္ျပင္သြားမွသာရရိွျခင္းျဖစ္ပါသည္။၄င္းကုမၸဏီီအေနျဖင့္တစ္နွစ္ လွ်င္အနည္းဆံုးေဒၚလာ(၁.၃)သန္းခန့္အျမတ္ရရိွပါသည္။
၄င္းတို့ကုမၸဏီအေနျဖင့္ဌာနဆိုင္ရာလူျကီးမ်ားနွင့္ပူးေပါင္းဂြင္ရိုက္ျပီးလုပ္ပိုင္ခြင့္ သက္သက္သာရယူသြားျခင္းျဖစ္ပါသည္။အမွန္တကယ္စက္မ်ားျပုျပင္ရသည္မွာအစိုးရ ဌာနမွ ဝန္ထမ္းမ်ားသာျဖစ္ပါသည္။
Myanmar News Now
မူရင္းသတင္းက ဒီမွာပါ။
No comments:
Post a Comment
မိမိတို႔၏အျမင္မ်ားကို လြတ္လပ္ပြင့္လင္းစြာေရးသားႏိုင္ပါသည္။
ဘမ္းမည္မဟုတ္ပါ။