/*FB*/
/*FB*/
ၾကြေရာက္လာသူအေပါင္း ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ က်မ္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစ

Tuesday, December 3, 2013

.

ခန္႔မွန္းေငြက်ပ္ ၁၇ ဘီလ်ံေက်ာ္ ကုန္က်ခဲ့သည့္ ေရႊဂံုတိုင္ ခုံးေက်ာ္တံတားတြင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား စတင္ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳ



ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ ယာဥ္ေၾကာ႐ႈပ္ေထြးမႈမ်ားကို ေလွ်ာခ် ႏုိင္ေရး ရည္ရြယ္ကာ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၁၂ ရက္က စတင္တည္ေဆာက္ခဲ့ေသာ ေရႊဂုံတုိင္ ခုံးေက်ာ္တံတားတြင္ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၁ ရက္ ေန႔လည္ပုိင္းက စတင္ကာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား စတင္ျဖတ္သန္းခြင့္ ျပဳလုိက္ေၾကာင္း သိရသည္။


ယင္းတံတား ေဆာက္လုပ္ေရး စီမံကိန္းအတြက္ ခန္႔မွန္းကုန္က်ေငြ က်ပ္ ၁၇ ဒသမ ၄၄ ဘီလ်ံ ကုန္က်ခဲ့ၿပီး ၂၀၁၂-၂၀၁၃ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ ႏုိင္ငံေတာ္မွ က်ပ္ ၁၃ ဒသမ ၀၈ ဘီလ်ံ သုံးစြဲခြင့္ ျပဳေပး ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

အဆုိပါ ခုံးေက်ာ္တံတားသည္ လူေနအထပ္ျမင့္ အေဆာက္အဦးမ်ားႏွင့္ နီးကပ္သည့္အတြက္ ဆူညံသံမ်ားျဖစ္ေပၚမႈကို ေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္ေရးအတြက္ စီစဥ္ထားေၾကာင္း ဆူညံသံ ျဖစ္ေပၚမႈ ေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္ေရးအတြက္ တပ္ဆင္မည့္ ပစၥည္းမ်ားအား ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ မွာယူထားေၾကာင္းႏွင့္ ေရာက္ရွိျခင္း မရွိေသးသည့္အတြက္ တပ္ဆင္ႏုိင္ျခင္း မရွိေသးဟု Capital Development ကုမၸဏီမွ စီမံကိန္း အင္ဂ်င္နီယာ ဦးအုန္းလႈိင္က ေျပာၾကားသည္။

ေရႊဂုံတုိင္ ခုံးေက်ာ္တံတားသည္ သံကူကြန္ကရစ္ အမ်ဳိးအစား တံတားျဖစ္ၿပီး အရွည္ ၂၀၅၉ ေပေက်ာ္ ရွည္လ်ားၿပီး ေလးလမ္းသြား တံတားအမ်ဳိးအစားျဖစ္ကာ ကင္းလြတ္အျမင့္ေပ ၁၈ ေပရွိကာ အျမင့္ဆုံး ခံႏုိင္၀န္အား တန္ ၆၀ ခန္႔ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ ယာဥ္ေၾကာ႐ႈပ္ေထြးမႈမ်ား ေလွ်ာခ်ႏုိင္ေရး ရည္ရြယ္တည္ေဆာက္ခဲ့သည့္ လွည္းတန္းခုံးေက်ာ္တံတား၊ ဘုရင္ေနာင္ ခုံးေက်ာ္တံတား ႏွစ္စင္းႏွင့္ ေရႊဂုံတုိင္ ခုံးေက်ာ္တံတား သုံးစင္းလုံး လက္ရွိတြင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား ျဖတ္သန္းခြင့္ ရရွိၿပီ ျဖစ္ေသာ္လည္း ယာဥ္ေၾကာ႐ႈပ္ေထြး ၾကပ္တည္းမႈ ျပႆနာမ်ား ရွိေနဆဲပင္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

"တံတားဖြင့္တဲ့အတြက္ ၀မ္းသာပါတယ္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရဲ႕ ျပယုဒ္အျဖစ္ တံတားႀကီးတစ္စင္း ေပၚထြက္လာၿပီ ေပါ့။ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔မႈကေတာ့ အနည္းငယ္ က်န္ဦးမွာေပါ့။ ေတာ္ေတာ္ႀကီးေတာ့ သက္သာသြားမွာပါ။ ေနာက္ထပ္တံတားေတြ အမ်ားႀကီး ေဆာက္ေပးပါဦးလို႔ ေမတၱာရပ္ခံ ခ်င္ပါတယ္" ဟု ေရႊဂုံတုိင္ ခုံးေက်ာ္ တံတားတြင္ ျဖတ္သန္းခြင့္ ရျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ယာဥ္ေမာင္းသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။

ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား တုိးပြားလာမႈ၊ ေမာ္ေတာ္ကားလမ္းမ်ား အျပည့္အ၀ အသုံးခ်ႏုိင္ျခင္း မရွိမႈ၊ ယာဥ္မ်ားသူမ်ားမွ သတ္မွတ္စည္းကမ္းမ်ား မလုိက္နာမႈႏွင့္ စည္းကမ္းမလုိက္နာ သူမ်ားအား အေရးယူမႈ အားနည္းျခင္းတုိ႔ေၾကာင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ေန႔စဥ္ႏွင့္အမွ် ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔မႈမ်ား ဆက္လက္ျဖစ္ေပၚလ်က္ ရွိသည္။

ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတားအား ဒီဇင္ဘာ ၁ ရက္က ေတြ႔ရစဥ္

No comments:

Post a Comment

မိမိတို႔၏အျမင္မ်ားကို လြတ္လပ္ပြင့္လင္းစြာေရးသားႏိုင္ပါသည္။
ဘမ္းမည္မဟုတ္ပါ။