Warranty ကာလ အတြင္း စက္ခ်ိဳ႕ယြင္း မႈမ်ား ရွိေသာ Samsung ဟန္းဆက္ မ်ားကို မည္သူမဆို မည္သည့္ မိုဘိုင္းဟန္း ဆက္ေရာင္းခ်သည့္ အေရာင္း ဆိုင္မွ ဝယ္ယူ ခဲ့ေသာ ဟန္းဆက္ ျဖစ္ေစ Samsung Showroom မ်ားဖြင့္ လွစ္သည့္ ေနရာမ်ားတြင္ Service ျပဳလုပ္ႏိုင္ေၾကာင္း သိရွိရ သည္။
အနယ္နယ္ အရပ္ရပ္သို႔ ျဖန္႔ ခ်ိလ်က္ရွိေသာSamsung ဟန္း ဆက္မ်ားကို Customer မ်ားအ ေနျဖင့္ မိမိတို႔ႏွစ္သက္ရာ မည္ သည့္ မိုဘိုင္းဆိုင္မွ ဝယ္ယူခဲ့သည္ ျဖစ္ေစ Warranty ကာလ မကုန္ ဆံုးသေရြ႕ Customer Samsung မိုဘိုင္း ပစၥည္းမ်ား ေရာင္းခ်ဝန္ေဆာင္မႈ ေပးသည့္ Samsung Showroom မ်ားတြင္ ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ မ်ားကို ျပသ Service ျပဳလုပ္ႏိုင္ ေၾကာင္း သိရွိရသည္။ Service ျပဳလုပ္ႏိုင္ ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
ထိုသို႔ ွService ျပဳလုပ္ရာတြင္ ဟန္းဆက္၏ Factory Fault မ်ားအတြက္ One by one လဲလွယ္ ေပးမႈမ်ား ရွိမည္ဟု သိရွိရ ၿပီး User Fault မ်ား အတြက္မူ ဝန္ေဆာင္ခ အခမဲ့ျဖင့္ အစားထိုး လဲလွယ္ တပ္ဆင္မႈမ်ား အတြက္သာ ဝန္ေဆာင္ခ ရယူမည္ျဖစ္ေၾကာင္းသိရွိရသည္။
Samsung မိုဘိုင္း ပစၥည္းမ်ား ေရာင္းခ် ဝန္ေဆာင္မႈေပးသည့္ Samsung Showroom ကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ အမွတ္ ၁၁၈၊ ဆူးေလဘုရားလမ္းတြင္ဖြင့္လွစ္ထား ရွိေၾကာင္း သိရွိရၿပီး မႏၱေလးႏွင့္ အျခားၿမိဳ႕မ်ားတြင္လည္း ဖြင့္လွစ္ ရန္အစီအစဥ္ရွိေၾကာင္းသိရွိရသည္။
ေက်ာ္ညိဳေသြး
မူရင္းသတင္းက ဒီမွာပါ။
No comments:
Post a Comment
မိမိတို႔၏အျမင္မ်ားကို လြတ္လပ္ပြင့္လင္းစြာေရးသားႏိုင္ပါသည္။
ဘမ္းမည္မဟုတ္ပါ။