/*FB*/
/*FB*/
ၾကြေရာက္လာသူအေပါင္း ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ က်မ္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစ

Monday, November 25, 2013

.

ကၽြန္ေတာ္ နွင္႔ NLD



က်ေနာ္ဟာ ပါတီဝင္မဟုတ္ေပမယ္႕ တစ္ခ်ိန္က ေထာင္က်တဲ႕အထိ NLDကိုရဲရဲေတာက္ ေထာက္ခံ ခဲ႕သူေတြထဲကတစ္ေယာက္ပါ။


ဘာေၾကာင္႔ဒီလိုေထာက္ခံခဲ႕သလဲဆိုေတာ႕

၁။ ေဒၚစုဟာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္သမီးျဖစ္တာေၾကာင္႔

၂။ ၁၉၉၀ ေရြးေကာက္ပြဲရလဒ္အရ လူထုတစ္ရပ္ လံုးက ေဒၚစုကိုေထာက္ခံတာေၾကာင္႔ပါ။

က်ေနာ္ ေထာင္ထဲမွာအၾကာႀကီးေနခဲ႕ပါတယ္။အၿပံဳးမပ်က္ပါ။သီခ်င္းေလးဆိုၿပီး ေထာင္ကို ျခင္ေထာင္လို သေဘာထားေနခဲ႕ပါတယ္။တရားထိုင္ စာဖတ္ က်န္းမာေရးလုပ္ၿပီး ကိုယ္႕တိုးတက္ရာတိုးတက္ေၾကာင္း လုပ္ေနခဲ႕တာပါ။ယံုၾကည္ခ်က္အတြက္ ဖမ္းဆီးခ်ဳပ္ေႏွာင္ခံရတာျဖစ္လို႕ ေထာင္တြင္းမွာႀကံဳရတဲ႕ဒုကၡေတြ၊ လူတစ္ေယာက္အျဖစ္ ေတာင္မွ မပီျပင္ေတာ႕တဲ႕ ခ်ိဳးႏွိမ္ဆက္ဆံခံရမႈေတြအတြက္မတုန္လႈပ္တဲ႕ အျပင္ ဂုဏ္ေတာင္ယူမိပါတယ္။

ျပန္ေရာက္ေတာ႕ ( လြတ္ေတာ႔ ) အျပင္ကဘဝလည္းဆံုးရံႈးကြယ္ေပ်ာက္ေနၿပီဆိုတာသိလိုက္ရပါတယ္။ က်ေနာ္႔ဇနီးက က်ေနာ္႕စိတ္နဲ႕ပဲဆံုးပါးသြားပါၿပီ။(က်ေနာ္႕ကိုလာေတြ႕ဖို႕ခက္ေအာင္အေဝးႀကီးကိုပို႕ ထားတာပါ။ က်ေနာ္ မိသားစုနဲ႕ ႏွစ္ႀကိမ္ပဲေတြ႕ခြင္႔ရခဲ႕ပါတယ္။က်ေနာ္႕မွ ဘာပိုင္ဆိုင္ခြင္႔မွ လည္း မရွိေတာ႕ပါဘူး။ ေက်ာတစ္ခင္းစာေတာင္မက်န္ေတာ႔တာပါ။ က်န္ေနတဲ႕က်ေနာ္႔သားေလးက အေဒၚ အိမ္မွာ မ်က္ႏွာငယ္နဲ႕ကပ္ေနခဲ႔ရရွာပါတယ္။

က်ေနာ္႕ဘဝကို ဝလံုးကေနျပန္ဝိုင္းရပါတယ္။ က်ေနာ္ ေကာင္းေရာင္းေကာင္းဝယ္နဲ႕ပဲျပန္ရုန္းကန္ ထေျမာက္ႏိုင္ခဲ႕ပါတယ္။ က်ေနာ္ ႏိုင္ငံေရးလုပ္ခဲ႕တာအတြက္ ဘယ္ေတာ႕မွ ေနာင္တလည္းမရပါဘူး။ လူသိသိ မသိသိ ေက်နပ္ဂုဏ္ယူပါတယ္။ဘယ္ပါတီအဖြဲ႕အစည္းမွလည္းမဝင္ခဲ႕ပါ။ ဒီမိုကေရစီကို အမွန္တစ္ကယ္ျမတ္ႏို္းတဲ႕စိတ္နဲ႕အာဏာရွင္စနစ္ကို ဝင္တိုက္ခဲ႕တာပါ။ ေနရာမလိုခ်င္ေတာ႕ လူမသိ သူမသိ သာမန္ႏိုင္ငံေရးသမားဘဝ မွာသာ က်င္လည္ခဲ႕တာပါ။( လုပ္ခဲ႕တာေတာ႕ သာမန္မထင္ ပါနဲ႕။က်ေနာ္႔ကို အာဏာရွႈ္အစိုးရက အမုန္းဆံုးထဲမွာပါလို႕ အေဝးဆံုးမွာပို႕ၿပီးအခန္းထဲ ပိတ္ေလွာင္ထား ခဲ႕တာပါ။)

က်ေနာ္က ေဒၚစုကို အလြတ္ႀကီးဆန္႕က်င္ေနတယ္လို႕ထင္တဲ႕သူေတြအတြက္နည္းနည္းေျပာျပတာပါ။ က်ေနာ္ လြန္ခဲ႕တဲ႕လအနည္းငယ္အထိ ေဒၚစုကို သေဘာမက်တာေတြမ်ားလာေပမယ္႕ ေခါင္းေဆာင္ ရွားပါးတာေၾကာင္႕ဖာဖာေထးေထးသက္သက္ညွာညွာပဲေရးခဲ႕ေျပာခဲ႕တာပါ။ အခု က်ေနာ္ အေျခ အေနအရ ရပ္တည္ခ်က္ကိုလံုးဝေျပာင္းလိုက္ရပါတယ္။ ဒီလိုျဖစ္ေအာင္အဓိကကတြန္းပို႕တာကေတာ႕ ဒီလပိုင္းေတြမွာ လုပ္တဲ႕ ေဒၚစုအလုပ္ေတြ ေျပာတဲ႕ ေဒၚစုအေျပာေတြဟာ ဒီမိုကေရစီ စစ္စစ္မွန္မွန္ ေပၚထြန္းေရးနဲ႕ အေျခခံလူတန္းစားေတြ အသက္ရွဴေခ်ာင္ဖို႕ကိစၥကို အဟန္႕အတားျဖစ္လာလို႕ပါ။( တစ္ခ်ိန္က က်ေနာ္တို႕လို အျပင္ကလူေတြပံ႔ပိုးမႈနဲ႕ ပါတီဟာေတာင္႕တင္းခဲ႕တာပါ။ )

၁။အေျခခံဥပေဒ ျပင္ၿပီးမွ ႏိုင္ငံတကာရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံမႈေတြကိုလုပ္ခိုင္းေနပါတယ္။လံုးဝလက္မခံႏိုင္ပါ။ လူထုဟာ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာအာဏာရွင္စနစ္ေအာက္မွာ နစ္မြန္းေနခဲ႕ၿပီးေဒၚစုနဲ႕အတိုက္အခံတို႕ရဲ႕ ပိတ္ဆို႕ေရးေပၚလစီေၾကာင္႕ ႏူရာဝဲစြဲခဲ႕ရတာပါ။ အခု စီးပြားေရးေကာင္းမွ ျဖစ္ေတာ႔မွာျဖစ္ပါတယ္။ တိုင္းျပည္မွာ ႏိုင္ငံတကာကပိတ္ထားလို႕ ခရိုနီဆိုတာေပၚေပါက္လာျခင္းျဖစ္ၿပီး လူလိုသူလိုစီးပြားရွာတဲ႕ ႏိုင္ငံျခားကုပၼဏီေတြ လာမွျဖစ္ေတာ႕မွာပါ။အစစအရာရာလူစဥ္မီဖို႕ တျခားနည္းလမ္းမရွိပါဘူး။

၂။အေျခခံဥပေဒကို ၂၀၁၅မတိုင္ခင္ ျပင္ဖို႕တစ္ခုထဲ လုပ္ေနတာ လက္ေတြ႕မက်တဲ႕အျပင္ မေျမာ္အျမင္နည္းလြန္းရာက်ပါတယ္။ က်ေနာ္လည္းဒီမိုကေရစီနဲ႕ကိုက္ညီတဲ႕ အေျခအေန ဒီမိုကေရစီနဲ႕ကိုက္ညီတဲ႕ အေျခခံဥပေဒ ဒီမိုကေရစီနဲ႕ကိုက္ညီတဲ႕ စစ္တပ္ အခုခ်က္ခ်င္း ရရင္ လိုခ်င္ ပါတယ္။က်ေနာ္မက္ေမာတာ ဒီမိုကေရစီသက္သက္ပါ။ ပါဝါႏိုင္ငံေရးကို လံုးဝစိတ္မဝင္ စားတာေၾကာင္႔ ဘယ္သူဘာအာဏာရရ က်ေနာ္နဲ႕မပတ္သက္ပါ။ဒီမိုကေရစီေရးကေတာ႕ က်ေနာ္နဲ႕ေရာ ခင္ဗ်ားနဲ႔ေရာ တျခားႏိုင္ငံသားအားလံုးနဲကေရာ လံုးဝပတ္သက္ေနပါတယ္။

မေမြးေသးတဲ႕က်ေနာ္တို႕ေနာက္ လူလုပ္မယ္႕မ်ိဳးဆက္ေတြနဲ႕လည္း ပတ္သက္ေနပါတယ္။ဒီေတာ႕ ခိုင္မာတဲ႕ေသခ်ာတဲ႕ဒီမိုကေရစီေရးအတြက္ လက္ေတြ႕က်က် လုပ္ဖို႕ပဲ အခိုင္အမာဆံုးျဖတ္ရပါတယ္။ က်ေနာ္ အခုထက္လည္းပိုလုပ္ပါအံုးမယ္။ ဘယ္ေတာ႔မွလည္းရပ္မွာမဟုတ္ပါ။ ႏိုင္ငံေရးမွာ အားနာပါးနာေထာက္ခံေနရမယ္႕အေျခအေန ကုန္သြားပါၿပီခင္ဗ်ာ။ က်ေနာ္ပုဂၢိဳလ္ေရးအရ ဘယ္ ႏိုင္ငံေရးသမားကိုမွ မုန္းတဲ႔စိတ္ဘယ္ေတာ႕မွရွိမွာမဟုတ္ပါ။ ႏိုင္ငံနဲ႕ လူထုအက်ိဳးစီးပြားအတြက္ကေတာ႕ အရင္ကလည္းဘဝေပးၿပီးေထာက္ခံခဲ႕ၿပီးပါၿပီ။ အခုလည္းနည္းလမ္းမက်သေရြ႕ေတာ႕ ဘဝေပးၿပီး ေဝဖန္ေထာက္ျပေနမွာပါ။

တစ္ခုပဲ ေျပာပါရေစ။ ေဒၚစုဟာေလာေလာဆယ္မွာ မဟာဗ်ဴဟာေကာ နည္းဗ်ဴဟာပါ အႀကီးအက်ယ္လြဲေနပါၿပီ။ ဒါဟာ သူ ႏိုင္ငံေရးအရ ဒုကၡေရာက္ရမယ္႕ကိစၥျဖစ္ေနလို႕ျပင္လိုျပင္ျငား ေျပာေန ရျခင္းဆိုတာ အားလံုးသိေစခ်င္ပါတယ္။

ျမန္မာႏိုင္ငံ ျမန္ျမန္ဒီမိုကေရစီရဖို႕ ေလာေလာဆယ္နည္းလမ္းတစ္ခုပဲရွိပါတယ္။အတိုက္အခံေတြ တပ္ကိုၾကည္ျဖဴစြာလက္တြဲလိုက္ပါ။တပ္ကလည္းျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရးေတြ တြန္းလုပ္ေနတာကိုေလ႔လာပါ။ ဒီမိုကေရစီမေပးခ်င္ရင္အခုေပးထားတဲ႕အေျခအေန ဟာတပ္အတြက္ စြန္႕စားခန္းျဖစ္ပါတယ္။ မေပး ခ်င္ရင္ အခုေပးထားတာမ်ားလြန္းပါတယ္။ မေပးခ်င္ေရြးေကာက္ပြဲမလိုပါ။ ေသနတ္ကိုဖင္ခုထိုင္ထားရင္ ခင္ဗ်ားလည္းမတတ္ႏိုင္က်ေနာ္လည္းမတတ္ႏိုင္ပါဘူး။ ႏွစိႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္သူတို႕လုပ္လာတာ ေမ႔ပစ္ လို႕မရပါ။ ဘာပိတ္ဆို႕မႈမွထပ္ဂရုမစိုက္ပါ။ လူထုကဒီမိုကေရစီလိုခ်င္တယ္ဆိုတဲ႕တစ္ခ်က္ထဲနဲ႕ ျဖည္းျဖည္း ခ်င္းေျပာင္းဖို႕လုပ္ေနျခင္းဆိုတာ သိၾကေစခ်င္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။ စစ္သားေတြလည္း တိုင္းျပည္ခ်စ္တယ္ ဆိုတာသတိျပဳပါ။ ႏိုင္ငံေရးအျမင္မတူၾကတာပါ။ တပ္က ႏို္င္ငံေရးထဲကို ႏိုင္ငံေရးသမားေတြ ေသာက္သံုး မက်လို႕ေရာက္လာရတာျဖစ္တယ္ဆိုတဲ႕အခ်က္ကိုႏိုင္ငံေရးသမားတို႕ ဖံုးဖိမထားေစခ်င္ပါ။ အခုမွ ေမာင္းထုတ္လို႕မရပါ။ တိုင္းျပည္ပ်က္လို႔ ပစ္ရခတ္ရရင္ သူပဲ ငပြႀကီးျဖစ္မယ္ဆိုတာသိလို႕ ထိနး္ထိန္း သိမ္းသိမ္း ဆုတ္ေနတယ္ဆိုတာ လက္ခံရင္

က်ေနာ္တို႕ ျမန္သြားပါလိမ္႔မယ္ဗ်ာ။ ။

ပိုက္တင္

No comments:

Post a Comment

မိမိတို႔၏အျမင္မ်ားကို လြတ္လပ္ပြင့္လင္းစြာေရးသားႏိုင္ပါသည္။
ဘမ္းမည္မဟုတ္ပါ။