ဆက္သြယ္ေရးႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ မည္သည့္ျပႆနာကိုမဆုိ ေျဖရွင္းေပးမည့္ Customer Care Center မ်ားကို တိုင္းႏွင့္ျပည္နယ္ အသီးသီးတြင္ ဖြင့္လွစ္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းမွ သိရသည္။ ဆက္သြယ္ေရး သတင္းအခ်က္အလက္ႏွင့္ နည္းပညာဝန္ႀကီးဌာနမွ ႀကိဳးဖုန္း၊ မုိဘုိင္းဖုန္း၊ အင္တာနက္ အစရွိသည့္ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ အခက္အခဲ တစ္စံုတစ္ရာျဖစ္ေပၚပါက ဖုန္းႏွင့္ျဖစ္ေစ၊ လူကိုယ္တုိင္ျဖစ္ေစ စံုစမ္းေမးျမန္းႏုိင္ရန္ ရည္ရြယ္၍ ဖြင့္လွစ္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
“ဆက္သြယ္ေရးနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ဘယ္ကိစၥမဆို လွမ္းစံုစမ္းႏုိင္တယ္။ ေမးျမန္းလာတဲ့ Customer ေတြကိုလဲ အခ်ိန္ႏွင့္ တစ္ေျပးညီ ျပန္လည္ေျဖၾကားေပးမယ္။ ဖုန္း၊ အင္တာနက္ကိစၥ အခက္အခဲေတြကိုလဲ ေျဖရွင္းေပးဖို႔ ရည္ရြယ္ၿပီး ဒီစင္တာဖြင့္ရတာပါ” ဟု ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။
အဆုိပါ Customer Care Center ကို ကနဦးအေနျဖင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ မိုဘိုင္းဌာန႐ုံး(အလံု)၊ မိုဘိုင္းအင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္႐ုံး (ေရႊဂံုတိုင္)၊ ပန္းဆိုးတန္းလမ္း ေၾကးနန္း႐ုံးတို႔အျပင္ ေနျပည္ေတာ္ႏွင့္ မႏၲေလးၿမိဳ႕မ်ားတြင္ ဖြင့္လွစ္ႏုိင္ရန္ စီစဥ္ေဆာင္ရြက္ထားေၾကာင္း သိရသည္။
“ေနာက္ပိုင္း နယ္ၿမိဳ႕ႀကီးေတြမွာ ထပ္တိုးခ်ဲ႕ဖြင့္လွစ္သြားဖို႔ ရွိတယ္။ အမ်ားျပည္သူကို တိုက္႐ိုက္ဝန္ေဆာင္မႈေပးမယ့္ သီးသန္႔စင္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ စဖြင့္မယ့္ အခ်ိန္မွာေတာ့ အခ်ိန္သတ္မွတ္ ဖြင့္ျဖစ္မယ္။ ေနာက္ပိုင္း ၂၄ နာရီ ဝန္ေဆာင္မႈေပးဖို႔ စီစဥ္ထားတယ္” ဟု ဆက္လက္ေျပာသည္။
လက္ရွိတြင္ ဆက္သြယ္ေရးႏွင့္ ပတ္သက္၍ သိလိုသမွ် အခ်က္အလက္မ်ားကို ရတနာပံု Call Center တြင္ ဝန္ေဆာင္မႈတစ္ခုအေနျဖင့္ ၂၄ နာရီ ေျဖၾကားေပးလ်က္ ရွိေၾကာင္း ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီလ ၁ ရက္ေန႔ထုတ္ Flower News ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။
ဒီကပါ။
No comments:
Post a Comment
မိမိတို႔၏အျမင္မ်ားကို လြတ္လပ္ပြင့္လင္းစြာေရးသားႏိုင္ပါသည္။
ဘမ္းမည္မဟုတ္ပါ။